joi, 23 septembrie 2010

Fara costum. Doar salariu.



Astazi tac. Maine.....

Un comentariu:

  1. Nu stiu ce sa zic. Nu e doar lipsa banilor. Cunosc barbati care isi cumpara telefoane de 1000 de lei, dar nu ar da in ruptul capului atat pe un costum.

    Am 28 de ani, lucrez de vreo 4 ani, anul trecut m-am insurat. Aveam inainte de nunta un costum de prin liceu-facultate (imi statea oribil, si nu doar pentru ca sunt eu slab). M-am hotarat inainte de nunta sa imi cumpar un costum pe care sa il port si dupa, m-am documentat, am aflat cat de lungi trebuie sa fie pantalonii, manecile, cati nasturi se incheie la sacou etc. Am gasit unul superb la Cavaliere, 2 piese, 2 nasturi, 1250 lei. Imi era larg, dar l-a stramtat maica-mea care stie sa coase, insa tot nu e pe masura mea, cred ca e un numar mai mare.

    Apoi, cu vreo 2 saptamani inainte de nunta, am gasit intr-un magazin semi-obscur un costum ce imi vine aproape turnat (ce-i drept, stofa nu e atat de frumoasa precum a celuilalt), doar pantalonii au trebuit scurtati, la doar 390 lei !! Evident, l-am purtat pe acesta din urma la nunta.
    De atunci ador sa port costumul cu pricina. E incredibil cat de bine te simti intr-un costum pe masura ta. Pacat ca cei mai multi barbati nici nu stiu sa isi aleaga unul, si nici sa asculte de cei ce ii pot indruma.

    RăspundețiȘtergere