marți, 11 mai 2010

6 mai, Scoala 134 si un copac


O zi ca oricare alta. Sacou, pantaloni, pantofi, o cafea repede si o tigara fumata din mers.

Am iesit din repetitiv atunci cand am zarit puzderia de copii ce alergau in toate partile si bucuria de pe fizionomiile lor, in incercarea de a-i impresiona pe "oamenii mari".

Au plantat copaci, s-au bucurat ca nu au facut ore, au ras, au intrebat, le-am raspuns cam ce am stiut. N-am stiut sa raspund la intrebarea:"Domnu', domnu', da' copacii pe care ii punem fac corcoduse?".

Stiu ca am facut bine. Nu stiu daca relativ la politici de mediu, speech-uri mai mult sau mai putin consistente, oficialitati in exercitiul functiunii sau mai degraba constatand, datorita unor copii, lucrurile simple si bune, ce stau in fiecare dintre noi.

Spre edificare, iti alaturez mai jos si comunicatul oficial.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu