sâmbătă, 21 august 2010

Ce vrea, de fapt, Google trends?

Vrea sa-mi arate foarte clar urmatoarele trei lucruri:

1. Costumele sunt "consumate" in luna august, luna de grea incercare pentru nuntasi si petrecaretii de gen.




2. Aceeasi aplicatie imi spune, argumentat, ca am inceput sa ne cautam pantofi online cam din 2006 incoace, in mod organizat, cu usoara crestere spre 2010. Bravo! La mai mare!




3. De prin 2008 am inceput sa cumparam virtual si camasi. Cu un varf de comenzi atins in august 2009. Nuntile din nou. Mari sustinatoare de industrie textila.


4 comentarii:

  1. Exista deci 2 tipuri de oameni care vor sa se imbrace cu stil si clasic:

    1. oamenii de afaceri
    2. nuntasii, mirii

    Eu sper ca acest blog se va focusa pe categoria 1.

    In definitiv nunta e o data sau de 2 ori in viata. Afacerile tin forever.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa traiti. Ati specificat intr-un articol precedent ca ne veti explica cum vom impacheta un costum. "Daca plec intr-o deplasare e loc pentru: un costum (impaturit si rulat cum vom vedea intr-un capitol viitor:, doua tricouri, doua camasi, doua perechi de pantofi, o curea...". Daca ati postat despre articol va rog sa imi dati linkul fiindca am cautat in arhiva si nu am gasit. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Dorinta iti va fi indeplinita, intr-un post, la sfarsitul saptamanii viitoare.

    RăspundețiȘtergere