E o greseala care, fie vara, fie iarna se intampla. Foarte frecvent.
A devenit, chiar, apanajul unei anumite categorii. Nu intru in polemici. Doar analizez si trag concluzii benefice pentru tine: evita purtarea logo-urilor mari, la vedere.
Dauneaza grav sanatatii tale vestimentare si privirii celor din jur.
Da, au fost si raman case de productie vestimentara respectabile. Marea problema, intru intelegerea fenomenului e ca, intre defilarea de pe podium si tinuta pe care o importi, in garderoba personala, e un drum lung.
Podiumul are rolul sau: iti prezinta. Tu trebuie sa extragi si sa adaptezi ce ti se potriveste - elemente, secvente, nu intreg filmul.
In al doilea rand, purtarea la vedere a unui mare logo tine de servicii de specialitate. Iar nisa se numeste publicitate sau servicii conexe, de promovare, spre exemplu.
Cei din domeniu iti vor spune ca afisarea unui logo e publicitate. Sumele sunt destul de mari in aceste campanii.
Daca nu ai cumva un contract semnat cu cei pe care incerci sa-i reprezinti, eu spun ca iesi in pierdere.
Oricum ai privi problema.
A, apropo. Acesti designeri sunt specializati in haine si accesorii. Casa Armani nu produce ceasuri. Doar isi imprumuta logo-ul unui fabricant sau altul, in sistem barter sau franciza.
Revino-ti. Mai ai timp.
Sincere felicitari pentru site! O sursa de inspiratie si de cunoastere foarte bine venita! Succes in continuare.
RăspundețiȘtergereVali M.
Multumesc. Sper sa-ti fi fost de folos informatiile inserate pana acum.
RăspundețiȘtergereSa inteleg ca nu ar trebui sa cumpar o camasa Ralph Lauren,de exemplu,care are acel logo in stanga?
RăspundețiȘtergerePostul meu face vorbire despre logo-urile mari, dizgratioase.
RăspundețiȘtergereUn logo, de o dimensiune mica spre imperceptibil se poate transforma, oricand, intr-un cod transmis corect: "....fac parte din acest club", ".....sunt de aici".
De principiu nu logo-ul e cel care ar trebui sa atraga atentia, ci calitatea si croiala vestmantului purtat. Un veto de la mine.