luni, 25 ianuarie 2010

Batista de la piept. Bumbac.




In sfarsit, am avut ieri o bucurie. Am zarit un domn cu batista la piept. Purtata cu eleganta, nonsalant.

Parerea de rau a fost ca nu e roman. I-am strans mana puternic sperand sa se ia acest virus si sa-l pot si eu transmite mai departe.
Bun. Si unde e pontul?

Batista lui.




Aprins de discutie, incepe sa transpire. Isi scoate tacticos batista si se sterge pe frunte. O aseaza, la fel de tacticos, la loc.

Il intreb: "Nu e matase?"




"Nu! Cum sa fie matase?!", raspunde aproape nervos. "Eu asa cunosc - batista de la piept trebuie sa fie din matase."

"Adevarat pe jumatate. Matasea batistei de la piept e nefunctionala in incaperile in care este foarte cald si trebuie sa stergi, din cand in cand, mainile si fruntea de transpiratie. Sau sa o oferi unei doamne aflate in cine stie ce nevoie. Si trebuie sa fie mereu curata!"

 

"Aha....", spun."Bumbac all the way.".  Multumesc, domnule!

Iar daca una nu e deajuns, tine la tine mai multe. Cine stie...

 




3 comentarii:

  1. de unde poti cumpara batiste colorate :) si sa nu fie si scumpe

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Floricel, batiste colorate gasesti, ce-i drept mai greu. Dar poti insista. La Hermes, au cel putin o data pe an, reduceri. Acestea mi se par foarte reusite.

    Daca e sa caut prin imprejurimi, intrebarea ta e pertinenta. Sunt putine locatiile din Romania in care gama oferita de panotajul de la intrare "Haine barbati", sa ofere complitudine.

    Dar iti promit un cadou din viitoarea mea calatorie. S-a adjudecat o batista - Floricel. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se mai gasesc la magazinele Trends (Adina Buzatu), dar trebuie spus ca preturile nu se justifica nici daca ar fi tesute cu fir de aur, in loc sa fie facute (binisor, dealtfel) in Turcia. Desi banuiesc ca problema lui Floricel si-a aflat rezolvarea intre timp :)
    La fel de utile, la o adica, dar mai frumoase si mai nobile decat cele din bumbac sunt batistele din in. Cel mai fin in irlandez sau elvetian, bineinteles, cu marginile rolate si tivite manual. Eu le prefer albe.
    Totusi, m-as margini cel mult la stergerea lentilelor ochelarilor. Pentru utilizari mai prozaice este mai bine sa avem mereu la indemana o batista impecabila din bumbac sau in. Cele de in tin o vesnicie si devin mai moi si mai matasoase cu timpul, spre deosebire de cele din bumbac care se raresc si se uzeaza.

    RăspundețiȘtergere