duminică, 24 ianuarie 2010

Ce faci cu o vesta matlasata?




Mi-a fost cam frig astazi. Purtam un costum si a trebuit sa ma intorc acasa pentru a "blinda" tinuta, in fata temperaturii scazute de afara.

M-am cam plictisit de pardesie si de jachetele groase. Am vrut altceva. Si am plecat urechea la cei de la GQ. Baieti destepti.


 

Foarte bune sfaturile. Si aspectul devine deodata foarte chic. Nu uita de amanuntele invocate - daca vesta e purtata pe sub costumul de flanel sau tweed, ar trebui sa nu fie foarte groasa, astfel incat costumul sa-si pastreze linia, sa nu devina bufant.

 

Tot ei ne transmit ca poti incerca varii culori, cu o singura precizare: vesta sa aiba o singura culoare, iar nu combinatie de mai multe. Fii creativ.

 

Aceiasi editori GQ revin ulterior, intr-o prezentare up-gradata si prezinta o variatiune in domeniu, bazata pe nevoia mea de dimineata - lupta cu frigul. Vesta matlasata peste costum.



De asta data au indraznit mai mult si, spun, mult creativ. Imi place ideea si o voi prelua in zilele ce vin. Nu de alta, dar observ ca iarna incepe sa se manifeste in toata splendoarea ei. 



Daca ti-a placut, te rog, indrazneste. E doar o joaca. 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu